Saturday 25 April 2015

Permulaan

Bismillahirrahmanirrahim..

Hari ni blog Mira.A Menulis ini dilahirkan. Terima kasih sahabat kerana semasa bersembang dengan awak tadi idea nama blog ini terhasil. Terima kasih awak!!

Sebenarnya sejak menamatkan zaman belajar pada 2011, aku terpanggil untuk menghasilkan satu blog untuk berkongsi perihal perjalanan hidup aku selepas memulakan alam kerjaya. 

Kenapa Mira. A?
Mira. A merupakan nama pena yang aku gunakan sejak di zaman universiti lagi. Tapi telah lama ditinggalkan sehingga aku hampir terlupa. Hari ini nama ini berdiri di platform ini untuk berkongsi apa sahaja luahan hati aku yang optimis sahaja ya. Hehe. 

FLASHBACK.
Dulu, aku pernah aktif menulis blog tahun 2009 hingga 2011 tapi selepas memulakan kerjaya sebagai seorang Jurutera Bangsa, kegiatan menulis menjadi terbatas kerana desakan tugas dan kekangan waktu bermain dengan keyboard.

Satu harapan aku untuk blog ini. Semoga aku kekal rajin menulis dan terus menulis hingga hujung nyawa. Dan semoga penulisan aku memberi manfaat pada yang membaca. 

Pesan Mira. A : 
Biarlah kita tulis yang baik-baik, kata yang baik-baik kerana yang baik-baik inilah yang Allah pandang dalam kehidupan kita di dunia. 

2 comments:

  1. salam kembali di platform menulis di laluan blogging !
    teruskan dengan penulisan yang mantap dan jitu.
    all the best!

    ReplyDelete
  2. InsyaAllah. Terima kasih blogger otai

    ReplyDelete